n e znam šta je sa "dedacima" primećujem da voze unazad bez da pogledaju ima li koga iza njih ili da ne povuku ručnu pa auto sam krene samjer ni nogu ne drže na kočnici.
Očajnih vozača, svako vozi i bicikle i automobile, a najsmešniji su trotineti, nit se čuju nit koriste zvono a padaju kad zapnu na liniju. Sa kolima isto kola kao ladja sve nafurano a vozač nula, jako, jako loših vozača, kod svih sredstava prevoza, čak i busa, taksisti najgori samo su gori, wolt i glovo koji ne koriste semafore i voze po putu
Vozim bicikl ceo život, par puta me zamalo nije udario auto na pešačkom jer su prolazili na CRVENO! Nije bio mrak, nisam izletela 100 na sat iz neke ulice, nisu imali uslovno, najnormalnije se zalete ljudi na crveno, i još nisam bila sama, bilo je par pešaka
Opet fantaziranje o nekim misterioznim odredbama koje diktiraju famozno silaženje s bicikla a ne postoje niti su ikada postojale ni u jednom znašem zakonu o saobraćaju. Preplavljeni smo neznalicama i poremećenim ljudima koji ne bi trebalo da voze ništa.
Pešak, biciklista, motorista.. Vozač i sve to sa višedecenijskim iskustvom. Ima svega u saobraćaju a najčešće primećujem 2 stvari: vozači auta jurcaju preko pešačkog gde nema semafora, biciklisti isto tako projure i na pešačkom i van njega. Zakon je jasan-ograničena brzina za auta u okolini pešačkog i OBAVEZNO propuštanje pešaka! Za bicikliste piše da se SIĐE SA BICIKLA i peške prođe pešački (baš zbog vidljivosti). Kada bi svi poštovali pravila ne bi bilo povređenih!
Bilo bi od velike koristi za sve!!!- da svi: vozaci auto, biciklisti, motoristi, i u vecoj meri pesaci starijeg doba zivota i mlađa deca (slusalice i telefone)!!!- se podvrgnu polaganju pravilima saobracaja i da snose i zakonsko kaznjavanje, kao i vozaci!!!
Iz svog ugla razmisljanja i ponasanja smatram da je mnogo lakse pesaku da proceni da li ima dovoljno snage i brzine u nogama da prelazi put, sto auto sto bicistazu, da ide korektno pesackom stazom i da ne smatra sebe nedodirljivim jer je najslabij u saobracaju - nije tako!- svako je duzan da postuje pravila saobracaja jer SVI su ucesnici u istom! Ne znam samo cime se bavi komunalna policija jer mislim da oni imaju tu zaduzenost takođe, a ne samo da ganjaju bake sa jajima ispred neke zgrade, i da zatvaraju objekte da bi ispunili kvote!
Steta sto svest je na takvom nizkom nivou da ne dozvoljava svakom pojedincu brigu o sebi samom!!!
Bubice draga, kada prelaziš preko biciklističke staze, prvo se uveriš da je bezbedno preći i to uradiš najkraćim putem, a ne šetaš se po sred biciklističke kao da je korzo i da si u najmanju ruku oslobodila Novi Sad. Prvo poštuj ovaj osnovni propis pa onda pametuj drugima!
Nažalost, nema dovoljno odgovornosti niti empatije u saobraćaju. Iako ne znamo šta se desilo u konkretnim slučajevima, statistički, najčešće (ali ne uvek) je u pitanju neodgovornost morotaša uzrok. Biciklisti, kao i pešaci, su najugroženiji učesnici saobraćaja i zato motoraši (koji svojom vožnjom štete životnoj sredini, za razliku od biciklista) moraju biti mnogo, mnogo pažljiviji.
Dragi biciklisti. Pesacki prelaz nije za vas, nemate prednost jer niste pesak. Ne mozete da izadjete na put sa trotoara kad vam padne na pamet, morate se uveriti da je bezbedno za sve. Vozite kao da vam Bog drzi ruci sve vreme, a pojma nemate o saobracajnim propisima.
S postvanjem,
Pesak koga redovno bicikliste zamalo udare na pesackom, ili zgaze jer bi da me zaobidju na istom
Juce je u jedan mogao biti sedmi povredjeni biciklista u toj statistici.
Izleteo mi biciklista velikom brzinom iz ulice bez prvenstva prolaza. Pri tome sam isao ka zapadu a sunce u poslepodnevnim satima ti smanji vidljivost.
Srecom isao sam mozda 30km/h, da sam vozio 50km/h, danas bi ga porodica u najmanju ruku obilazila u bolnici.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Crn dan za bicikliste na novosadskim ulicama: Šestoro njih povređeno u udesima širom grada
Autor: 021.rs
Novi Sad
•15.08.2024.
•09:37 > 09:43
Komentari 16
dobiješ fobiju
Tanja
Biciklistkinja
Vozač
Vlada
Opet fantaziranje o nekim misterioznim odredbama koje diktiraju famozno silaženje s bicikla a ne postoje niti su ikada postojale ni u jednom znašem zakonu o saobraćaju. Preplavljeni smo neznalicama i poremećenim ljudima koji ne bi trebalo da voze ništa.
Sugrađanka
Tatiana
Iz svog ugla razmisljanja i ponasanja smatram da je mnogo lakse pesaku da proceni da li ima dovoljno snage i brzine u nogama da prelazi put, sto auto sto bicistazu, da ide korektno pesackom stazom i da ne smatra sebe nedodirljivim jer je najslabij u saobracaju - nije tako!- svako je duzan da postuje pravila saobracaja jer SVI su ucesnici u istom! Ne znam samo cime se bavi komunalna policija jer mislim da oni imaju tu zaduzenost takođe, a ne samo da ganjaju bake sa jajima ispred neke zgrade, i da zatvaraju objekte da bi ispunili kvote!
Steta sto svest je na takvom nizkom nivou da ne dozvoljava svakom pojedincu brigu o sebi samom!!!
Djoka
Sale
Vecina pesackih prelaza u Novm Sadu, ima ujedno i biciklisticki prelaz.
Biciklista
waldorf&statler
Map
Preletači
Jovan NS
Bubica
S postvanjem,
Pesak koga redovno bicikliste zamalo udare na pesackom, ili zgaze jer bi da me zaobidju na istom
SG
Izleteo mi biciklista velikom brzinom iz ulice bez prvenstva prolaza. Pri tome sam isao ka zapadu a sunce u poslepodnevnim satima ti smanji vidljivost.
Srecom isao sam mozda 30km/h, da sam vozio 50km/h, danas bi ga porodica u najmanju ruku obilazila u bolnici.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H